برنامه ‌های مهاجرتی سرمایه‌ گذاری کانادا
نوشته شده توسط : alipour


برنامه
‌های مهاجرتی سرمایه‌ گذاری موجب ارتقا بها آرامبخش می شوند نمودار تحت میانگین ارزش منزل های ونکوور را که به وسیله مهاجران برنامه سرمایه گذاری کبک (بنفش) و فدرال (سبز) خریداری شده اند، نشان می دهد .

مهاجرت به کانادا

بها
املاک مهاجران جدید وارد نسبت به بومیان کانادا بخش اعظم است
میانگین ارزش یک خانه حیاط دار خریداری گردیده توسط مهاجران جدید در کلان شهر تورنتو 892 هزار دلار می‌باشد که در مقایسه با بها 840 هزار دلاری خانه یک شخص بومی کانادا اختلاف چندانی ندارد . در استان انتاریو نیز قیمت املاک مهاجران کهن یه خرده پایین خیس از بومیان کانادا می‌باشد .

آمارهای بخش مسکن کانادا نشان می دهد که شهر ونکوور در سال های اخیر به شهر دوست داستنی مهاجران ثروتمند تبدیل گردیده است و به همین ادله قیمت تسکین دهنده در آن ارتقاء یافته هست . این ارتقا بها آرامبخش تا جایی پیش رفته که رویال خزانه کانادا (RBC) سال 2018 را برای ونکوور بدترین سال از نظر مقرون ‌به صرفه بودن قیمت مسکن نامیده است .

عمده مهاجران میلیونری که از سال 2009 در ونکوور خانه ویلایی خریداری کرده‌ اند از سرزمین چین آمده ‌اند . میانگین بها خانه های حیاط دار خریداری شده به وسیله 1،822 مهاجر چینی تازه وارد که از طریق برنامه سرمایه گذاری دولت فدرال وارد کانادا گردیده اند، 3 .27 میلیون دلار هست . میانگین بها املاک با بها خریداری گردیده توسط 2,251 مهاجر چینی هم که از روش برنامه سرمایه گذاری کبک وارد مرز و بوم شده اند، 3 .34 میلیون دلار می باشد . در همین حال ارزش املاک خریداری گردیده توسط 1،588 مهاجر چینی که از طرز برنامه ثبت نام استانی بریتیش کلمبیا به کانادا آمده اند نیز در حالا حاضر 2 .83 میلیون دلار می باشد .

اگر‌چه ابتدا ‌وزیر نو کبک، François Legault؛ سطح مسافرت به این استان را 20 درصد کاهش داده، البته کماکان هیچ آرم ای از پایان دادن به طرح سرمایه‌ گذاری دعوا ‌برانگیز این استان چشم نمی‌شود .

با توجه به نمودار در می یابیم که مهاجران ثروتمند ایرانی جایگاه دوم خریداران املاک گران ارزش در شهر ونکوور را به خویش اختصاص داده اند . با این اکنون تعداد آن‌ها هنوز از مهاجران چینی و تایوانی کمتر می‌باشد . 90 مهاجر اهل ایران که به تازگی از روش برنامه سرمایه گذاری وارد شهر ونکوور گردیده اند، مجموعا به طور میانگین خانه هایی به ارزش 2 .9 میلیون دلار خریداری کرده اند .

در همین‌ درحال حاضر خوی مهاجرانی که از روش هایی بجز سرمایه‌ گذاری وارد کانادا شده اند، به طور کامل گوناگون بوده می‌باشد . به طور کلی قیمت خانه‌ های ویلایی شهر ونکوور که به وسیله مهاجران برنامه نیروی عمل حرفه ای خریداری شده، تقریبا نصف کمی است که مهاجران برنامه های سرمایه‌ گذاری خریداری کرده‌ اند .





:: برچسب‌ها: مهاجرت به کانادا , مهاجرت ,
:: بازدید از این مطلب : 18
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 بهمن 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: